پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی سینمایی » خواندني ها » آب کردن چربی های ران با رژیم غذایی

آب کردن چربی های ران با رژیم غذایی

خواندني ها | ۸ دی۱۳۹۵ | 538 بازدید | نظرات

مدام آب بنوشید. آب سموم مضر را از بدن می زداید، مواد مغذی را به سلول های بدن هدایت می کند و بافت های بدن را مرطوب نگه می دارد. پزشکان روزانه ۸ لیوان آب را پیشنهاد کرده اند.

نوشیدنی های گازدار و انرژی زا نخورید چون وزن کم کردن را سخت تر می کنند. این نوشیدنی ها سرشار از شکر و گاهی حاوی ۳۰۰ کالری هستند که تمام تلاش و ورزش شمارا خنثی می کنند.

به عنوان آنتی اکسیدان چای سبز بنوشید. چای سبز ۱۰ برابر سبزیجات دیگر حاوی پلی فنول است و از بدن در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند. هر ۱ لیتر چای حاوی ۱ الی ۲ کالری است و این یعنی یک فنجان چای عاری از کالری است.

قبل از غذا یک فنجان آب یا چای بخورید چون باعث می شود احساس سیری کنید و اشتها به غذا نداشته باشید.

image آب کردن چربی های ران با رژیم غذایی

غذاهای سالم بخورید: برای سالم غذا خوردن نیاز نیست رژیم بگیرید. فقط کافی است کمی مراقب غذاهایی که می خورید باشید.هنگام غذا خوردن باید بدانید چه نوع غذاهایی و از چه گروهی غذا می خورید. باید سعی کنید متعادل غذا بخورید.

کربوهیدرات: کربوهیدرات های پیچیده راحت تر توسط بدن جذب می شوند بنابراین در مصرف آن ها نمی توان زیاده روی کرد.مثل چو، غلات کامل و برنج قهوه ای.

پروتئین: برای مصرف پروتئین باید گوشت های بدون چربی مصرف کنید. مثل ماهی و مرغ. غذاهای پروتئینی دیگر به جز گوشت حبوبات، سویا و آجیل می باشد.

میوه و سبزیجات: یکسری از میوه ها و سبزیجات مفید تر از بقیه آن هاست. مثل کاهو، بلوبری و…

چربی های خوب و چربی های بد: اسیدهای چرب اومگا۳ و چربی های اشباع نشده برای بدن مفید هستند و سطح کلسترول را پایین می آورند. آجیل، روغن زیتون و ماهی حاوی این نوع چربی هاست. اما چربی های اشباع شده ران ها را بزرگ تر می کند که در غذاهای فرآوری شده مثل کنسرو و کیک یافت می شود.

لبنیات: لبنیات کم چرب مصرف کنید. به عنوان مثال ماست سرشار از باکتری هایی است که به پردازش و هضم غذا کمک می کند.

image آب کردن چربی های ران با رژیم غذایی

رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین داشته باشید: غذای سرشار از کربوهیدرات باعث می شود بدن انسولین تولید کند. بدن نیز انسولین را با تولید گلوکز کنترل می کند که سرانجام منجر به تبدیل چربی می شود. نباید کربوهیدرات را کاملا از برنامه غذایی تان حذف کنید. باید مقدار آن را کم کنید. بدن برای عملکرد درست به گلوکز نیاز دارد.

image آب کردن چربی های ران با رژیم غذایی

غذاهای کم کالری مصرف کنید: در صورتی وزن کم می کنید که کالری بیشتری نسبت به آنچه مصرف کرده اید بسوزانید. برنامه غذایی کم کالری یعنی مصرف ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ کالری روزانه برای خانم ها. این مقدار مصرف برای کسانی است که می خواهند در هفته ۱ کیلو وزن کم کنند.

مصرف چربی را به ۳۵ الی ۶۰ گرم در روز کاهش دهید. یعنی چربی باید ۲۰ الی ۳۰ درصد از کالری روزانه شما را تشکیل بدهد.


مطالب پربازدید

نظرات