پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی سینمایی > خواندني ها > یک تمرین مفید برای خانم هایی که دیر به ارگاسم میرسند

یک تمرین مفید برای خانم هایی که دیر به ارگاسم میرسند

خواندني ها | ۳ آبان۱۳۹۷ | 847 بازدید | نظرات

برای خانمهایی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مسئله دارند تمرینات عضلات کف لگن میتواند بسیار موثر باشد . این تمرین علاوه بر کمک به ارضا شدن سریع خانم ها برای درمان انزال زودرس در آقایان هم خیلی مفید هستند که با تمرین و تکرار میتوانید از فواید آن بهره مند شوید .

photo یک تمرین مفید برای خانم هایی که دیر به ارگاسم میرسند

برای انجام این تمرین نکات زیر را یادگرفته و تکرار کنید :

خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید .

عضلات لگن را منقبض کرده ، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید . این حرکت را روزی سه بار و هر بار ده مرتبه انجام دهید . به ‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید . در هر حالتی اینکار را انجام دهید حتی هنگامی ‎که پشت کامپیوتر هستید، یا وقتی کتاب می‎خوانید و یا با تلفن صحبت می‎کنید .

در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود .

نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد . برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. و این تمرین ها را پس از زایمان ادامه دهند که بعد از زایمان هم قوام واژن شان زودتر به حالت طبیعی بازگردد .


مطالب پربازدید

امروز شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹

نظرات