پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی سینمایی > خواندني هاtitle_li=سلامت > کوچک کردن شکم با ۴ حرکت خانگی

کوچک کردن شکم با ۴ حرکت خانگی

خواندني ها,سلامت | ۶ مرداد۱۳۹۸ | 562 بازدید | نظرات

کوچک بودن شکم رویای همه خانمهاییست که به ظاهر و اندام خود توجه دارند میتوان با یک رژیم ساده و دریافت غذایی کمک کالری به اندامی متناسب رسید اما در کنار تمام روشهای تناسب اندام ورزشهای هوازی تاثیر زیادی بر کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو دارند. طی مطالعات زیادی که برای کم کردن چربی‌های دور شکم انجام شده است این ۵ تمرین از بقیه اثر بیشتری دارند که در ادامه به آن‌ها می پردازیم. البته باز هم به شما می‌گوییم که در کنار این حرکت‌ها یک رژیم غذایی سالم نیاز دارید. این دو در کنار هم مطمئن‌ترین راه برای کاهش چربی شکم است.

photo کوچک کردن شکم  با ۴ حرکت خانگی

با توپ بازی شکم تان را کوچک کنید
یک توپ بزرگ را انتخاب کرده و آن را بین کمرتان و یک ستون قرار دهید. دست ها را پشت سر قفل کرده و آرام زانوهایتان را خم کنید. این ورزش را نیز ۱۲ تا ۱۶ مرتبه و در هر مرتبه ۳ بار تکرار کنید. مراقب باشید به زانوهایتان فشار زیادی وارد نشود و چند باری تمرین کنید به راحتی یاد خواهید گرفت که توپ را بین کمر و ستون نگه دارید.

با صندلی بازی شکم تان را کوچک کنید
برای این ورزش نیاز به صندلی سبک دارید. روی زمین دراز بکشید، یک صندلی سبک را بین پاهای خود نگه دارید، بهتر از از صندلی های پلاستیکی مخصوص کودکان استفاده کنید، پاها را به سمت شکم جمع کرده ۳ ثانیه نگه داشته و آن را به حالت قبل برگردانید. این حرکت را ۱۵ بار و در هر بار ۵ دفعه تکرار کنید.

دوچرخه سواری را از دست ندهید
بهترین راه حل برای هدف قرار دادن عضلات مورب شکم ورزش دوچرخه سواری است. برای انجام این تمرین نیاز به دوچرخه ندارید کافی است به پشت خوابیده دست‌ها را پشت سر خود قفل کنید. زانو را به قفسه سینه نزدیک کرده و کمی شانه‌ها از زمین بلند کنید. به آرامی آرنج راست خود را به سمت زانوی چپ و پای راست خود را به دست راست خود نزدکی کنید. بعد از سه بار این حرکت را متوفق کرده چند ثانیه استراحت کرده و تا ۱۶ بار این حرکت سه تایی را ادامه دهید.

دراز نشت ساده
این ورزش را تقریبا همه امتحان کرده اند. کافی است روی زمین دراز بکشید. دست را پشت سر قفل کرده و کمی شانه ها را از زمین جدا کنید. بعد آرام آرنج را به سمت شکم بکشید، دفعات اول این کار را با آرامش انجام دهید تا فشار زیادی به کمرتان وارد نشود. به طور حتم بعد از مدتی میزان بیشتری می‌توانید خم شوید، مانند ورزش های بالا این حرکت را نیز ۱۲ تا ۱۶ بار در هر بار ۳ دوره انجام دهید.

در حرکت آخر نیز روی زمین دراز بکشید، به جای قلاب کردن دست ها پشت سر آن‌‎ها را کنار گوش خود بگذارید. نیمه تنه خود را از زمین جدا کرده به آرامی تا ۳ بشمارید و دوباره به حالت اول برگردید. انجام ۱۶ بار این حرکت در روز چربی های اطراف شکم را از بین خواهد برد.


مطالب پربازدید

امروز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸

نظرات