پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی سینمایی > خواندني ها > بیست روش موثر برای لاغر شدن سریع تا نوروز ۹۷

بیست روش موثر برای لاغر شدن سریع تا نوروز ۹۷

خواندني ها | ۱۰ بهمن۱۳۹۶ | 620 بازدید | نظرات

در ادامه با روشهای مناسب برای لاغری تا نوروز ۹۷ آشنا خواهید شد. ۲۰ راه حل ساده برای لاغری قبل از عید

ترفندهای ساده برای لاغری

سلامتی بدن به سبک زندگی وابسته است. به دلیل برخی عادت ها غلط، بسیاری از افراد گرفتار چاقی و اضافه وزن شده و با وجود اینکه رژیم می گیرند یا ورزش می کنند، همچنان از افزایش وزن رنج برده و در موارد زیادی احساس شکست می کنند.
رژیم غذایی کم نمک کمک می کند تا آب اضافی بدنتان از بین برود همچنین نفخ شکم شما از بین خواهد رفت. پروتئین های بدون چربی سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهدو باعث می شود که بدن شما حداکثر میزان کالری را بسوزاند همچنین با ورزش‌هایی در مدت زمان کوتاه که تپش قلب شما را افزایش دهد میتوانید به کاهش وزن خود کمک کنید.

زیاده روی ممنوع

اگرموادغذایی پرکالری و چرب رارژیم غذایی خود حذف کرده اید اما وزنتان کاهش پیدا نکرده است. این موضوع نشان دهنده آن است که شما بیش از حد غذا می خورید. به منظور کاهش وزن بدن شما باید با کمبود کالری مواجه شود؛ به عبارتی میزان کالری سوزانده شده در بدن شما از میزان کالری دریافتی بیشتر باشد.

در رعایت رژیم غذایی لازم نیست خود را از خوردن بسیاری غذاها محروم کرده و زجر بکشید بلکه فقط باید تعادل را رعایت کرده و به اندازه غذا بخورید. توجه داشته باشید میزان کالری غذا خود را هر روز محاسبه کرده و در پایان روز خودتان را وزن کنید.

از قدیم گفته اند تا می توانید غذا را بجوید

بهتر است هر زمان که گرسنه شدید سراغ غذا رفته و آن را به آرامی میل کنید تا زودتر از همیشه احساس سیری کنید. مصرف میان وعده های کم حجم اما مقوی به رفع گرسنگی و جلوگیری از پرخوری کمک زیادی می کند.

باید توجه داشته باشید که خود را از خوردن و احساس لذت در غذاخوردن محروم نکنید زیرا لحظه که احساس کنید از همه چیز محروم شده اید، این زمان درست لحظه آغاز شکست شما برای کاهش وزن است. به نوروز ۹۷ فکر کنید.

دو هفته با این ترفند رژیم بگیرید سپس اگر مناسب بود ادامه دهید

غلات با دانه های گندم
ماست طبیعی طعم دار یا ساده
انواع توت ها یا زغال اخته تازه یا یخ زده، توت فرنگی، تمشک
گوشت کم نمک یا مرغ ،گوشت بوقلمون، ماهی قزل آلا
انواع سبزیجات مثل کاهو، خیار، گوجه فرنگی ، کرفس، هویج
شیر بادام
عسل
تخم مرغ
اسفناج
گوجه فرنگی
آووکادو
ژلاتین بدون قند
بادام خام بدون نمک
لیمو تازه یا آبلیمو
روغن زیتون
چای سبز
طناب و کفش برای فعالیت ورزشی

صبحانه

می توانید برای صبحانه یک فنجان غلات کامل را با شیر بادام یا یک فنجان میلک شیک میوه ها که از ترکیب ماست و انواع توت ها و میزان کمی عسل تهیه شده یا املتی که ازسفیده تخم مرغ آب پز با اسفناج خرد شده و گوجه فرنگی را مصرف کنید.

photo بیست روش موثر برای لاغر شدن سریع تا نوروز ۹۷

ناهار کم کالری اما پرانرژی

در وعده ناهار غذایی کم کالری با انرژی بالا مصرف کنید.شما می توانید به عنوان مثال از سینه مرغ کبابی با خیار و گوجه فرنگی خرد شده یا دو عدد تخم مرغ آب پز با کرفس و هویچ استفاده کنید.

شام سبک

شام متعادلی انتخاب کنید نمونه هایی از شام متعادل که میتوانید از میان آنها انتخاب کنید: حدود ۱۵۰ تا ۱۸۰ گرم از قلوه گاه کبابی با سالاد خرد شده یا ۱۸۰گرم مرغ کبابی با ۱ فنجان اسفناج بخار پز یا ۱۵۰ گرم ماهی.

خوردن دوبار میان وعده در هر روز

میان وعده انتخابی شما می تواند شامل یک فنجان از انواع توت ها یا ۱۵۰ گرم ژله بدون قند یا ۲۰ عدد بادام یا ۱ فنجان آووکادو قطعه قطعه شده با لیمو و کمی نمک باشد.

تا عید خوش اندام شوید.


مطالب پربازدید

امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

نظرات