پیام سلام مجله آموزشی سرگرمی سینمایی > خواندني ها > برنامه غذایی لاغری در ۷ روز

برنامه غذایی لاغری در ۷ روز

خواندني ها | ۱۵ آبان۱۳۹۹ | 81 بازدید | نظرات

کاهش وزن برای خیلی از ادمها کار سخت و نشدنی ست اما با کمی اراده و انتخاب یک راه اسان میتوان به وزن دلخواه رسید. ما در ادامه ی مطلب یک برنامه غذایی آسان و سریع بیان میکنیم که در عرض یک هفته میتوانید کاهش وزن محسوسی داشته باشید.
برنامه غذایی یک هفته ای لاغری:
photo برنامه غذایی لاغری در ۷ روز
روز اول : فقط میوه بخورید موز را انتخاب نکنید و از انگور و هندوانه تناول کنید و در طول روز ۸-۱۲لیوان آب بنوشید.
روز دوم : فقط از سبزیجات بخورید ، اگر نمی توانید سبزیجات خام بخورید از سبزیجات پخته استفاده کنید مثل سبزیجاتی:کاهو ،کلم ،بروکلی و ۸ لیوان آب در طول روز بنوشید.
روز سوم : سبزیجات و میوه ها را با هم بخورید و به آن سیب زمینی و موز اضافه کنید و آب را هم به صورت معمول (۸-۶ لیوان) بنوشید.
روز چهارم: در این روز موز و شیر استفاده کنید چه مقدار موز و چه مقدار شیر؟ هشت عدد موز و سه لیوان شیر و وعده های غذایی را به سه بخش تقسیم کنید و آن را در طول سه وعده ی مختلف بخورید.
روز پنجم:یک فنجان برنج پخته با ۶ عدد گوجه فرنگی بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید.
روز ششم: یک فنجان برنج و بعد از آن بقیه روز از سبزیجات استفاده کنید و میزان آبی که مصرف میکنید ۱۲ لیوان باشد.
روز هفتم: یک فنجان برنج و میوه و سبزیجات را به انتخاب خود بخورید و ۱۰ لیوان آب بنوشید در این هفت روز وزن کاهش پیدا می کند و سیستم گوارشی بهبود می یابد و پوست و موی درخشانی پیدا خواهی کرد.


مطالب پربازدید

امروز شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹

نظرات